Monday, January 19, 2009

Weekend yg sgt CAPEK !!!

Weekend yg sgt mencapek kn yg telah menyebabkn ari nie aku lembik mcm sayur!
Masuk opis ngan mata ber'eye bag' lebam.. menguap setiap 3 minit..and almost nk tendang meja kerusi biler org panggil aku..takde mood..dh arr mmg dkt nk period...

I HATE YOU WATI !!!

Kekekekke.. everytime Wati balik, ini lah jd nyer kt haku..hadehhh nasib kawan aku.. kalo org lain tak kojer aku nk melayan nyerrr...

penat berjalan satu hal..penat tido lambat tue yg paling x tahan.. 2 malam berturut2 tido kul 4am mmg x bleh blah siottt...

Aku mengantuk!!! Nak balik... malam nie jgn la ader jantans yg mengganggu tido aku!! Akan haku off kan HP ku malam ini!!! I need a good rest plsssss....

Tq!

5 comments:

sukahati said...

uihh...wati balik lg?? Rajins nyer balik selalu

» NAJA « said...

rasa stone giles varviss kan kalo tak cukup tido..

badan rasa lunyai..otak macam lembap je nak pikir2..

guwa ngantok gak beb..asal weken jer mana reti tido awal.Kene plak semalam guwa leh g tawap Nilai 3 matahari terpacak atas kepala punya time...Harini pagi gua stone 2 peket nescafe strong punya..stim semacam beb! Rasa nak shuffle plak time2 nih..haha

tido beb jgn tak tido..qada pueh2! Jgn tak bangun esok udah..Jgn sampai aku kene baca Yassin tepi telinge ko..Kakaka..kang tka pasal2 aku hilang Pengapit di Hari Persandingan!!!!!

nizam_5282 said...

Aku nak spam Blog ko... Aku tak kira... Ko nak tau apa itu SPAM? SPAM itu bukannya sponge kat sinki basuh pinggan, mahupun spongebob. SPAM ni adalah satu benda yang saja nak kasi ko terkaco dek benda yang takde pekdahnya cam apa yang aku taip ni... Aku tak kira, aku nak SPAM gak. Eh bila aku nak SPAM ni? Ish... Susahnya nak SPAM tempat ko... Banyak lak tu aku merepek... Hidup SPAM!!!

Sal Abdul Rahman said...

sue: yer dier balik lagik.. tp bukan bercuti.. operating kl flight..dpt la 50 jam..

ja: yer babe..smlm aku raser wengg cam kene ganja plak..kakkaka seyes aku tgk muka aku kt cermin mcm penagih dah..ngan mata x leh bukak..lebam lagik..aku dok minum 100 plus jek smlm pon x mbantu.. SHUFFLE? Huwawawwaa hebatt sungguh!

yess..mlm smlm dpt tido ngan lena nya tanpa gangguan..besshh gler! kamu jgn la nak jd syariwan plak.. asik nak baca yassin jek keje nye..

btw, kamu gi nilai cari kain ke?
woi kamu still x decide lagik kaler haper nie! kang kamu pakei kaler gold tetiba pengapit pakei kaler merah aper kejadahnyer? kamu jgn ilangkan vogue de vass haku..

mazli: SPAM la semahunya.. at least ader gak org nak comment entry aku..

» NAJA « said...

Noks..mak dah decide..at 1st nak kaler purple (ver der dark) dengan putih suci murni ibarat pemakainye...tapi udahnye tukar kaler dark grey mawi la..Mcm mana ko rasa?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Template by YummyLolly.com