Tuesday, January 13, 2009

Jawapan utk Mazli nyer tagged

1. Aku dulu tau dia ni eksen ngan aku... Sib baik lama-lama dia tak eksen, maka ok la adanya...
woii x aci maner der aku eksen ngan ko weiii..aku seorang pengawas yg berhemah lagi bertanggungjawab jek..

2. Aku kenal dia pun sebab kakak-kakak dia sekelas ngan abang-abang aku...
yer ini betoii..clap..clap..

3. Dia ni lagila tak pernah nak belanja aku kat mana-mana kedai makanan segera. Dia yang suruh aku belanja lagila selalu... Harap maaf. Pasni ko kena belanja aku, aku tak kira.
cihh naper ko papar kan kt sini jahat taww!! jom malam kang arr..iskk iskk..
bukan aku x nk banjer..tp kamu tue dok ujung dunia jauh ngan aku..sama arr kamu ngan si jaja tu pong.. komer2 komuniti belah saner aku sorang tercampak kat sini..uwaaaaaaa~

4. Dulu dia kelas pandai, aku kelas bawah je. Mana la di pandang tinggi... Betul ke? Ke aku yang rasa masa sekolah dulu?
ko yg wat citer bukan aku cakap arr..gatai plak nak emosi..aku ni nama jek kelas sains tapi hantu nyer toksah dikenang!

5. Dia ni kalau di ajak buat gathering, dia ok je la setakat ni. Komitmen macam ko yang kami perlukan untuk menaikkan ranking perjumpaan. Aku nak ko invite org lain apa yang aku nak buat.
baekk tuan..

6. Aku ingat ko masih duduk kat Taman Indah... Ntah betul ke ntah tidak...
nie yg gua panas siott.. yg dok taman indah kekasih gelap ko nyah azmori ahmad yokbin!

7. Ko solo lagi, bila nak kawin ni? Boleh aku bagi adiah murah2... :P
ko tulun arr carikan aku sorang..haahhaha.. ala assume je la jodoh aku x sampai seru lagik.. tp nanti aku kawen ko kener nyanyi lagu seround sambil derih main gitar!

8. Dia kawan baik Aiza... Ni kalau Aiza baca, aku tambah nak tagged dia jugak... Buat Aiza jangan tak buat...
wat ja jgn x wat..

9. Suka follow aku menyakat... Kalau dia ni bab menambah, cukup power....
ahahahhahha by nature la..can't help it!

10. Lambat update blog... Bengang je haku ko buat tagged aku...
ilek bro.. yer arr ye arr.. aku hapdet la nanti..(sambil makan sandwich tuna sedap nyerr!)

2 comments:

nizam_5282 said...

Huahuahua.... Ko memang hampehsss...

eyswanie said...

oklah aku balas la....wawawawaawa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Template by YummyLolly.com