Monday, June 1, 2009

Wedding Jaja








Yes..saat entry ini ditaip, BFF aku Nur Aiza dah pon slamat mendpt title isteri kepada En. Shukor. Alhamdulillah..majlis kt Bt.8 bjalan lancar.. ape fungsi aku? well..aku harus la bertindak sbg Cik Pengapit! So since aku mls sgt nk taip panjang2 mari lah kita layan kn gambo2 yg sempat aku snap nie..ni je le yg dapat pon! 

To My BFF and ever..Jaja, Congrats! and slamat menempuh kehidupan baru sbg seorang isteri..jd lah seorang isteri yg sgt taat kpd suami anda selagi dyer x suruh bwat perkara2 yg salah di sisi agama & undang2! and utk ittew harus la ko doakan yg trbaik utk aku pulak (since ko da lepas) semoga jodoh aku sampai dlm maser trdekat nih AMIN! wah kan? kalo ahkak da start bg speech sumer org ke tepi la jwb nyew! eh halo! ahkak kn bekas pemidato dan pembahas skola! harus la!

motif aku brtudung & pose ala2 ayu dlm gamba nie? sbb nk masuk masjid harus la kan? korang nk soh tok kadi halau aku kew? harus kew ade drama pengapit dihalau kluar dr masjid krn x menutup kepala? atau ader kah ini satu hint utk aku? ahh..maser nyer akan tiba! hak hak insyaallah!

and aku hope majlis kt skudai nt pon bjalan lancar mcm di plan..semoga cik pon kedai bridal telah menyediakan baju yg sgt vogue de vass utk pengantin, semoga makeup dr cik pon nt akan malatop & glam yg dpt mengalahkn makeup Kak As, semoga cik pengapit & pasangan x sesat mencari jalan ke jalan utama 20 taman mutiara rini, semoga semuanya lancar & diberkati Allah..AMIN!

*saat entry ini ditaip juger, aku kt opis tabah menanti kekasih hati yg br abis meeting dr shah alam utk ambik aku..sbb? nk g sogo cr adiah utk Pn. Amy yg br jek deliver 2nd baby and it's a gurl!! To Amy, cOngrats sgt2!! da 2 anak ko ek my? cam x caya jek!! mcm br smlm jek kter sama2 naik moto g kedei ah peng seolah2 kter la otai tmn desa jaya, g skolah sama2..well..sdr x sdr da 10 thn kter tgglkn skola! and cam yg jaja tulih kt blog dyer tue, insyaallah esok kalo xder aral melintang & diizinkn Allah, ktowang sampai la ke Kg. Melewar k!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Template by YummyLolly.com