Wednesday, June 10, 2009

Bridal penipu?

Kesian, geram, bengang, raser nk pitam sumer adew..

Actually dari sblm majlis kt Perak lg aku da dgr mslh nie from Jaja. Bridal yg berjanji sepenuh jiwa raga utk siapkan baju pengantin dyer da beberapa kali menipu sesi fitting. Sampai berjanggut ktorang menunggu dalam ujan di One Cafe depan Puduraya (sbb konon nyew pondan ittew nk dtg kl di area Puduraya) alih2 dyer still kt jB! dh la call x angkat, sms x reply mmg jahanam sama ittew pondan! and konon nya mlm tu dyer nk dtg kl jumpa Jaja kt area umah but takde gak and alasan - gado ngn mak x leh dtg kl..kan sgt busokk reason tue? Busokk dan bodow!!!

Sila refer entry Jaja ini : Yang pertama Yang kedua

Bertitik tolak frm there, kisah nie x bhenti..sampai la majlis kt Perak dah selamat..so then Jaja da start pk pasal reception kedua..and still.....................the same problem gak.. kedei bridal tue tutup, pondan off hp (semua yg di kedai pon sama)..mmg sgt disasterous yer tuan2 & puan2 especially bila tinggal 3 hr je lagi before the kenduri!

Kalo korang ape yg korang buat? Jaja da pasrah jek..takkan nk pakei kain batik & t-shirt tuck in? takkan nk pakei baju kelawar? or baju raya thn lps? baju konvo? Yang penting dwet dah bagi pd pondan tu 2k! Kalo dpt cr baju sewa yg lain plak tentu kene amik makeup skali? Boleh ke aku makeup Jaja ditakuti maha dasyat horror nye dr makeup Kak As? 

Ahhh....sgt menakutkn okeh! aku pon jd takot biler memikirkn sok2 lusa aku akan turut memikirkn mende yg sama..doa byk2 pd Allah jek supaya sumer disaster & dugaan utk Jaja nie ending nya sgt bahagia or else aku x mo pk la but of coz akan adew headlines dlm local news yg berbunyik "Seorang pondan kedai pengantin ditikam kerana menipu pelanggan" or "Kedai pengantin dibakar gara-gara menipu pelanggan"

3 comments:

nizam_5282 said...

Entry Terbaek punyer...

Iszuanie Che Ilias said...

huis.. kak yah kalu aku dah kena kes mona fendi dah pondan tu aku keat 18... huhuhuhuhuhuhuhu

sukahati said...

noks...mak nk menuntut ilmu d pengapit neh dr u'olls. buat satu entry untuk tugas2 pengapit...mak dah neves tak bleh blah dah neh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Template by YummyLolly.com