Thursday, October 23, 2008

My Police Report


This is my police report..well actually this is the only copy given to me by the police officer.

The case are investigated under Section 457 : Lurking house-trespass or housebreaking by night in order to commit an offence punishable with imprisonment.

Atau bahasa melayu nya, Seksyen 457 Kanun Keseksaan : Melakukan pecah rumah pada waktu malam bagi maksud melakukan sesuatu kesalahan yang boleh diseksa dengan penjara atas kesalahan mencuri.

These was explained by a friend of mine, Insp. Derih (yang mana aku dh menggunakan kuasa and pengaruh yg ader pd dier utk memaksa abang2 puhlis Ampang tue wat house search kt umah Bangla sblh..aku akan blog pasal nih later k..panjang citer nyer)..

To Derih-I Owe U One!! Tima Kasih yg x terhingga & jasamu dikenang! Bler2 kita gi pekena teh k..(ni bukan rasuah taww!!! nie lepak2 kengkawan nama nyer..!!)

2 comments:

sukahati said...

rumah aku dulu pon kene pecah gak. Tapi apesal report aku macam lain repot ko yerk...misterius

Sal Abdul Rahman said...

maybe sbb ko gi balai.. aku puhlis datang umah..yg aku dapat nie salinan potostat dr report sheet radio car..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Template by YummyLolly.com