Tuesday, April 24, 2012

Kiasu!

Gambar ehsan dari Google


Kebelakangan ni mood tak berapa best..to be exact - aku selalu marah & naik angin tak semena-mena. For example, aku tiba-tiba hangin kalau orang pakai reta benda aku & bila aku nak pakai takde! Paling hot bila orang lain pandai-pandai decide nak bagi reta benda aku kat saper! Aku tak peduli lah siapa pon tapi bila aku kata tak boleh means tak boleh. Bila aku kata tak suka means aku tak suka. Bila aku kata aku punya means aku punya. Period.

Yes, possessive! Sangatttttt possessive! 

Padahal benda tu kecik aje..bak kata hubby "tu semua punca la tu nak cari salah orang je keje nya"

Korang pernah tak rasa macam ni weh? Ke aku ni yg drama queen exaggerating? Apa la yang tak kena dengan aku ni? Jawapan penyedap hati - maybe aku penat & tak cukup tidur that's why aku moody :(

Aku personally rasa maybe dh terlampau banyak gangguan emosi yg aku pendam so dalam keadaan sekarang ni aku rasa dah tak terhandle lagi that's why meroyan aku pon sampai kot..

Nop..if you ever thought of "that" - forget it! Aku dh period pon bulan ni..tak payah nak jeng jeng jeng okeh hahah ;p 

Nota kaki : rete benda = harta benda

3 comments:

» NAJA « said...

Aku dulu kini dan selamanya pun cepat hangin and yess rasa penat mentally and phsically .. Layankan je lah nok sebulan dua nanti lega dah tu hehehe

Iszuanie Che Ilias said...

heheeheh its' mommies sindrom i think.. sebab most of u gurls yg dah jadi mommies sumer ada masa begitu... such as jaja, amy(pernah juga rasanyer hehehe sorry if silap ye mommy gorjess), few of my frens pown begitu.... well fasa perubahan diri rasanya... dun worry u r not that serius yet... cos ada hubby yg penyayang, ada famili yg suportive, ada fahmi yang cute n somey n tones of frens yang happy n always be there for u.... doa dari aku moga sentiasa ceria n be the happiest person always...

RZMs Mommy said...

owh...aku slalu gak mcm tu. bnda kecik hamuk mcm apa jer...punching bag is incik somi lah. kalo ko facing da same thing menas u need a theraphy... try 1 day tinggai anak kat laki or mil or baby sitter pi menggelinjang tgk wayang / spa / main bowling/karaokeing.. most suggested are to tempat2 yg kamu bole menjerit mcm bowling or laser tagged! hahahahaha....dlu bowling jaa skrng laser tag ko nab! waaaakakakaaaa.....well, aku dlu smpai sebulan skali or 2 bulan sekali amek coti besama incik somi pasal x dak langsung masa ber2. good luck bebeh!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Template by YummyLolly.com