Tuesday, May 18, 2010

Kenapa saya malas update blog?

Kenapa saya malas update blog? Camne nak kaya bak kata akak aku?? Kaya larr konon ade ati nak kaya dgn dwet Nuffnang!! Wakakakkaka...mimpi lah! Takat hapdet belog sthn 2 kali, kaya hape? Tu-khang kelik Ads pon akak aku jek! Suruh laki aku jawab nyer smpei ke tua lom tentu dyer wat..lain la RedMummy ke gelpren Timothy Tiah ke kan? ke Diyana Yang ke mmg la dh kenyang makan dwet Adsense! (aku apply adsense kene reject! padan lah muka..tulih belog bahasa jiwa bangsa ade ati ke? wakakaka!)

Timothy arr..lu kasi wa punyer luit banyak sket boley tak? Tiap kali aku jumpa ko lam lif ngan taik lalat ko tue, ngan awek cute ko tue, ngan staff ko yg rambot cam apiz af tue - lupa pulak aku nak tnya! Ko nak aku tahan pintu lif tu tak bagi ko masok ke? "eh eh sesuki ko jek ek? aku dah bagi singgit pown dh beso rahmat tau!" (kata tim) hmmpphh mak sentap! Sila guna konsep sedar diri yer..;p

Nota kaki : ape ko merepek ujan-ujan ni sengaaaaaaaaaaaal??? baik ko pk ape nk masak malam nie! bler aku nk diet camnie? badan dh membesar bagai juara..tak masak kang sian kt laki aku..sighh..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Template by YummyLolly.com