Thursday, November 19, 2009

114 days to my wedding..

Skali bukak belog (setelah bertahun x bukak kan) tgezut pulak nengok ticker kt ateh tue! Mak aihh tggal lagi 114 hari jek!! (jerr okeh)..

Abess ape yg kamu dh buat pompuan?? Owhh adew..adew..ade progress lah! Kome ingat aku dok honeymoon meraikan pertunangan lagi ke? No..no..aku dh mula kan pon misi mem"prepare" ape yg patot...dimulai dengan kursus kawen (nanti bler rajin aku tulih la dh selamat dpt sijil pon) daaaaan jeng jeng jeng --->> KAD !!! Yer tuan2 & puan2 aku dh pon booking kad kawen aku! Hahahahhaa..thanks to :-




Pameran Pengantin 2009 yg aku & wan terjah weken lepas kt PWTC..! Sesungguhnya, pameran ini adalah sesak & x brapa membantu pon ekceli..sbb out of suma booth kt ctue, yg aku rasa berbaloi2 pon adalah booth2 kad kawen! sbb hanya derang je yg bagi promosi macam2, free gift macam2 disamping harga yg berpatutan. Cuma out of all booth yg ktorang singgah, ada satu yg sangat menarik perhatian aku & wan (errr..tapi wan yg over-excited di sittew!)..iaitu booth
"Seri Sireh" <----kelik di sittew or sini utk ke fotopages nyer! Tapi baik website or fotopage derang ni dua-dua pon x berhapdet! (sama la cam aku yg malas ni kan).

Ni plak map utk ke kedai derang kt bwh nie..kedai ni dkt2 je ngan LH Creative kt Jln Pudu tue..

Seri Sireh Enterprise
No. 15, Jalan Brunei Selatan
Off Jalan Pudu
55100 Kuala Lumpur
Tel/Fax : 03-2144 7879
Email : seri_sireh@yahoo.com



Aku baru booking je..bayor 50 hengget, so nanti pertengahan bulan depan baru nk gi kedai submit gambo & discuss design sehabis-habisnya..so aku tatau lagi cemana servis derang nie..but so far explaination yg dibagi oleh towkay kedai tu (abang ape aku lupa nama dyer) seorang lelaki melayu sangat bagus lah..staff dyer pon ok..hopefully sumanya ok lah smpai kad aku siap print nanti ek!

Ape yg membuatkan ktorang suka psl kad dyer nihs is bcoz artwork derang unik and dyer ade satu xclusive design yg takde kt kedai2 lain..(which is....RAHSIA la kan! hak hak mane leh tunjuk skrang nt x saprais la!)..and promosi yg ktorang dapat is :-

Dengan setiap pembelian (pembelian?) 1000 pcs kad kahwin, anda akan dapat PERCUMA

i) 1000pcs printed envelopes

ii) 1000pcs kotak gift/souvenir utk tetamu sebesar ape ek? aku rasa sebesar buku skolah stendet tue..buku latihan..hah entah aku x tau saiz dyer ek..tapi cukup la utk nk isi bahulu, bunga telor, bekas sabun ke or pot pouri, sebijik muffin ke cupcakes..hah banyak kan leh isi?? ;p

iii) 2 keping bunting panjang (sgt feeling artis okeh! hahah)..err..bunting mmg panjang kan mazli? owh aku tatau la yg penting kater abg tu quality print nya adalah 1200dpi..(yer skrang aku sgt pandai pasal menatang kiraan printing nie ke? kirim salam..!)

*kak Hazleen, if ur reading this, pls bagi saya diskaun okeh free promosi utk akak kt cnie!!*

Maka, wan yg sgt excited setelah 3 kali pusingan akhirnya seluk poket sambil mengeluarkn wang 50 hengget & duduk dpn abang tue..aku disebelah tersengih kerang jek :p

Settle bab kad kawen! Ade lagi satu booth operated by chinese pon menarik harga promotion derang..and kedai derang pon dkt lubuk kad kawen yg sama lah -->> jalan pudu! Pon dpt adiah percuma kotak2 gift gak ngn bunting..cuma design adalah standard & sama...tapi tetap berbaloi2!

Lagi satu yg menarik masa pameran tu is katering! Suma booth yg aku lalu bagi promosi gempak2..antaranya kalo amik katering derang dapat hadiah percuma honeymoon 3hr 2mlm! kemana aku tatau la sbb aku x benti pon tnyer..and derang siap bagi kita rasa sample foods which aku x rasa! ade satu katerer yg wan kater leh consider iaitu --->>
Sri Angsana Canopy & Caterer. Ni promosi nya nasik beriani johor kot (mabeless!! tringat2 aku x dpt makan beriani gam masa mengantor jaja ke umh shukor dulu! sbb aku mkn idang pengantin so lauk disediakan oleh org kedai pengantin huhuhu). Ni iklan gempak :-




Tapi most probably wan ambek katering org flat kot..entah tu terpulang kt mak dyer ler..

Booth2 pakej pelamin, baju, makeup mmg gempak2 gler lah tmasuk rege yg gempak..so aku tak perlukan pon pakej smpai 3k sbb aku nk cari utk majlis di umh wan..yg simple je sudah..sambut menantu je kekdahnye..

Maka, weken nie aku nk gi test baju utk kenduri di kl nt..kt kedai pengantin sebelah Sayang You kat Semua House nie --> kelik sini..sbb baju2 nya cantik sgt plus pakej yg berpatutan & seswaii utk ktorang..nanti dh pegi aku hapdet lah..(kalau aku rajin lah! ;p)

Utk kenduri umh aku, aku still akan menggunakan khidmat --->>
Kak Nana @ Butik & Salon Nasha yg malatops ittew! raya haji ni balik baru nk gi test baju & booking skali..Owh yess! tema di umah aku adalah --->> PINK + PUTIH yer tuan2 & puan2 & cik2 kwn2 ku sekalian! Sila ALERT!

Sekian, terima kasih ;p

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Template by YummyLolly.com